Andrum...

Publicerat: 2010-12-12
Klockan: 16:58:35
Åh va underbar skönt att vara hemma igen, jag har verkligen haft hemlängtan denna gång! Det var skönt att byta miljö och komma bort ett tag, men det allra bästa var att komma hem :)

Det har minst sagt varit full rulle och verkligen jätte intensiva dagar i skolan! På Fredageskvällen när jag kom hem till Skorpan var jag riktigt slut men använde min trött/överskottsenergi till att ha en riktigt trevlig kväll med julbak, Idoltittande och mys!

Lördag morgon åkte jag in till Centralen för att möta älsklingen som tagit tåget från Hedemora, det blev lite stressigt när vi skulle leta efter Wallmans salonger och gick fel hela tiden, tillslut kom vi fram. Mötte upp Fredriks föräldrar och bror för att gå på Jul lunch och show, det var riktigt trevligt :) När vi senare på eftermiddagen/kvällen kom fram till Skorpan igen (för att hämta bilen) blev vi dessutom bjudna på mat och kaffe. Jag var helt slut och igentligen skulle vi åka hem tidigare men valde att stanna kvar och mysa en stund, vilken resulterade i att vi var hemma jätte sent och då var det bums i säng!

Idag hade jag lovat mig själv att ha en vilodag och bara slappa. Jag satte igång och plugga lite idag, har hunnit med en liten del och det var skönt. Den här gången fick vi sjukt mycket uppgifter och ska jag vara ärlig så är jag lite stressad över allt, för mitt i alla andra uppgifter har jag ett stort Fördjupningsarbete som jag ska göra!

Om jag lämnar in det tidigare så får jag vara "ledig" från skolan när Lillskruttan kommer och det är ju mycket skönare att få njuta av det istället för att behöva tänka på att plugga! Det innebär hårt arbete nu framöver, men å andra sidan så är det verkligen värt det :)

Ikväll ska vi äta en god middag på Loovestaigen och sen ha filmkväll allihopa, mys! Ta hand om er ♥
Postat av: Trulsa
2010-12-13 / 14:10:08

det kommer att gå så bra gumman, du är så duktig :) Tro på dig själv så kommer allt gå vägen! Saknar dig så! Love you <3 massa kärlek!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?