Christmas is over...

Publicerat: 2010-12-28
Klockan: 16:02:17
Åh va skönt, nu är det slut (i min värld) tyvärr påminns jag om julen varje dag då vi inte har städat bort den än! Pressar lite för Fredriks skull, han vill hålla kvar julen liiite lite till.

Den här Julen har verkligen varit toppen! Julafton var en lyckad dag då vi åt gott, öppnade paket, kollade på kalle, spelade spel, var nere på kyrkogården och kollade på julfilm, vi hade det riktigt mysigt! Är supernöjd med alla fina julklappar vi fått.

Vi har även hunnit med att fira lite jul hos Fredriks föräldrar i Uppsala! Snart är året slut och jag har miljoner saker jag skulle kunna sammanfatta om året! Blir alltid så att jag tänker mycket på allt som har hänt, kan vara skönt att få ner tankarna i skrift. Så innan nyår kommer "mitt 2010" att komma upp här på bloggen!

Idag har jag hunnit med en del måsten och strax ska jag åka iväg för att göra klart den sista intervjun som är till mitt fördjupningsarbete- nästa år ska allt sammanställas och lämnas in :) Spännande!

Hörs snart igen! Kram ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?