I´m Alive...

Publicerat: 2010-12-17
Klockan: 21:54:14
Hej bloggen och mina läsare, det var ett tag sen :)

Hade en riktig dipp i veckan och funderade över mycket i livet, det var en riktig jobbig dag, men med lite visdomsord på vägen tog jag mig upp igen och har en plan- planen känns dessutom riktigt bra och nu ska snart Lisa vara tillbaka på banan igen!

Jag har funderat, gråtig, skrikigt och tyckt jävligt synd om mig själv. Men nu är det slut med det! Jag har bestämt mig och igår var första dagen på mitt nya liv :) Underbart!



Idag har det varit en tråkig dag på Loovestaigen med mycket som har hänt, men efter att ha blickat ner en stund så blickar vi nu upp igen och kör! Nu ska jag njuta av en helg tillsammans med min kära man och hitta på olika roliga saker ♥
Postat av: Trulsa
2010-12-17 / 22:30:42

Glöm inte min vän att man blir styrkt av alla motgångar!!!! du om någon har väl bevisat det?!? Likaså denna gång! Har dig i mina tankar! snart ses vi igen älskade mammie.....du är så bra så som du är, glöm inte det!!!! <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?