Julstök...

Publicerat: 2010-12-19
Klockan: 18:34:56
Har det varit här hemma på Loovestaigen idag! Vi har klätt granen och druckit glögg (Jag vet Trulsa visst är vi tidiga iår?) , idag gjorde vi även ett nytt tapert försök med knäcken som tack och lov lyckades denna gång, druckit en kopp kaffe och tänt det 4:e ljuset- mys!

Vi har planerat Julhandlingen som sker imorgon och jag laddar inför allt veckan innebär :) Nu ska jag pyssla lite med hjärtat, vi hörs ♥
Postat av: Trulsa
2010-12-20 / 10:24:44

Haha ja det är ni verkligen, det tar sig ;-) Skönt för er att vara klar med granen så slipper ni stressa sen. Vet du någe roligt? Jag kanske...kanske...hinner hem i tid på onsdag så jag kan komma nån timme iaf :) kan inte lova men det ser ljust ut :) julpussar


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?