Resumé 2010

Publicerat: 2010-12-30
Klockan: 19:40:32
Här kommer lite återblickar från det fantastiska året som gått. Det har varit mycket underbart som har hänt och en hel del jobbiga saker! Så här skulle jag sammanfatta mitt 2010; 


Mitt 2010

Året har gått väldigt fort. När jag tänker tillbaka på 2010 så är det här några av årets Highlights;

 ♥    I april/maj blev jag antagen till utbildningen jag längtat efter att gå

 ♥   Lilla Elsa döptes & vi firade hennes 1 års dag

 ♥   Dante välkomnades till världen och vi var på hans dop

 ♥   Många härliga sommardagar bjöds vi på

 ♥   En så efterlängtat graviditet, vi ska äntligen bli föräldrar

 ♥   En underbar resa till Grekland

 ♥   2 underbara träffar med min mor

 ♥  Påbörjat utbildning som går jätte bra

 ♥  Min kära man har tagit körkort

 ♥ Varit på ett vackert bröllop

 ♥  Firat 7 år tillsammans med Fredrik och haft 1 årig bröllopsdag

 ♥  Haft lilla Jul hemma med goda vänner

 ♥  Renoverat och avklarat många projekt på hemmafronten

 ♥  Haft riktigt kul med vänner, nära och kära

     ♥   Jag har tappat 50 kg och kämpat med att lära känna min nya kropp  

 
Det finns säkert hur mycket som helst att fylla listan med! Det här är som Sagt några av årets höjdpunkter. Det negativa vill jag inte gå in på, utan avslutar detta års bloggande med bara positiv spirit. Nu vill jag passa på att önska alla mina läsare ett GOTT NYTT ÅR!

Postat av: Thomas Falk
URL: http://falkfoto.blogg.se/ 2010-12-30 / 22:11:25

Svar.

Självklart, måste ju skämma bort mig och Johanna lite på nyår! ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?