Styling

Publicerat: 2010-02-03
Klockan: 22:52:17
Inte nog med att jag köpte lite nytt igår- idag färgade jag nämligen håret. Skönt att bli sådär härligt "chokladig" igen :) Samma färg som jag hade på min bröllopsdag-me like :) Dags att klippa sig snart, funderar på en sak men vet inte om jag vågar!

Idag har det varit en lugn dag. Varit hemma och bara myst- kollat på tv. Varit på promenad i yrvädret, ätit god middag och bara slappat. Sånna här dagar behövs verkligen nu!

Tänker på allt roligt vi har att se fram emot nu i Feburari månad :) Händer så mycket skoj så jag vet knappt hur jag ska hantera det ;-) hihi!

Nu är det dags för det "gamla vanliga" dvs en kopp te och sen väntar kudden ♥ Nattinatt

22.57 Ps; Imorgon måste jag bara skvallra om en sak ;-)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?