Familjedag

Publicerat: 2010-01-06
Klockan: 19:55:55
Yes det har vi haft idag, efter jag lyckades kliva upp ur sängen efter lunch! Jag har haft så ont i kroppen så jag inte vetat vart jag skulle ta vägen! Tog 2 citodon och när jag vaknade var det lite bättre!

Upp för att dra med Grabbarna i huset på en runda i stan, vi fikade och spelade biljard, det var jätte roligt :) Hade turnering så att alla kunde spela mot alla!

Nu har vi precis ätit middag, det bjöds på KycklingTacos och Apelsinjuice i champangeglas :) Strax ska vi upp och kolla på "New Moon" Har velat sett den jätte länge-till filmen bjuds det på Marängswisch, mumma!

Det har verkligen varit en toppen dag idag, tack grabbar ♥
Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com/ 2010-01-06 / 23:33:38

Nu är jag avis =)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?