Fredagsmys

Publicerat: 2010-01-22
Klockan: 21:27:07

Idag har det varit en bra dag. Började med en härlig frukost kl 07.45, sen en kopp kaffe för att komma igång med dagen! Åkte till Avesta för att storhandla och sen in på Franzens för att handla lite "vårpiff".

Åkte hem och lagade mat som lagomt va klar till min älskade man äntligen kom hem :) Det bjöds på Baconlindade tjockkorvar med potatismos och div tillbehör- sen kaffe på det såklart, Gött.

Efter det har vi tagit det lugnt-somnade en stund på eftermiddag vilket resulterade att vi missade ett möte, Oops! Men det var ingen fara tack och lov.

Nu på kvällen åt vi 4 en god middag: Kyckling med ris & Tzatziki, till efterrätt bjöds det på kladdkaka med vaniljvispgrädde, det var verkligen uppskattat :)

Idag har jag försökt få lite "Vårkänslor" i köket, Köpte dessa fina gardiner och löparen på Franzens för 188 :- Bra pris tycker jag och köket fick en liten Vårpiff ♥

Nu ska jag spela lite kort med Fredrik och sen ta en kopp te, sen är denna lediga mysiga Fredagkväll slut för mig! Hoppas ni får en toppenhelg mina vänner! Kram

Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-01-23 / 10:02:16

Hoppas du får en toppenjobbarhelg gumman :)

Du är allt bra duktig du.

Puss och kram till hela loovestigen


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?