Godmorgon

Publicerat: 2010-01-11
Klockan: 08:23:43
Sitter här med min kaffe dag och känner mig lite nervös idag! Idag ska jag gå intro på mitt nya ställe och lämgtar så mycket efter det :) Jobbar kväll och börjar 15.30-22.00

Denna vecka är fullspeckad med jobb och jag hoppas att jag inte tar vatten över huvudet! Men jag känner mig ganska lugn ändå-jag får lyssna på kroppen och säga nej om jag inte orkar!

Nu ska jag spela ett patri tärning med grabbarna. Vad gör ni idag?! ♥



Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-01-11 / 10:03:01

Man får ju skriva här eftersom du inte är hemma när man ringer och du har lämnat mobben hemma så du vill inte prata med mig =)

I dag är det TV-match!!!! Då vet du vad jag gör :)

Har uppdaterat bloggen;)



Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?