Good feeling

Publicerat: 2010-01-12
Klockan: 22:21:29
Yes ikväll är jag på topp ;-) Har massa överskottsenergi och har lärt mig att det är bra att göra sig av men den, nu har jag ju tyvärr inge hopprep som min kära "farbror" kanske skulle införskaffa ett!

Har fått ett erbjudande som jag nästan inte kan tacka nej till- om jag vill börja sjunga i kör igen och det kan jag absolut tänka mig- va massa år sen jag sjöng i en kör sist :) Ska kolla upp det mer imorgon!

Idag har det varit en jobbig dag på jobbet, väldigt rörigt och slitsamt-men sådana dagar finns det alltid! Det brukar vända :)

Känner mig ganska sliten efter dessa 2 dagar på arbetet, det är mycket tankar och saker som händer!

Till sist vill jag bjuda på kvällens svängom låt, det är en remix men jag älskar låten. Den gör mig glad. Godnatt ♥

Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-01-13 / 08:39:50

Hopprep är INTE fel!!!

Tango med damsugare är också ett tips men bästa möjliga är ändå ett litet nätt powerwalkpass =)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?