Greate news!

Publicerat: 2010-01-31
Klockan: 10:39:55
Igår hade vi en riktigt soft och skön dag här på Loooovestaigen. Jag slutade min natt/morgon kl 10.00 och åkte hem för att få lite skönhetssömn! Efter det åkte jag och handlade lite, lagade en god gratäng, fixade blåbärssmootiz, för att sen slänga mig i soffan och kolla på 2 nya filmer "Min stora feta grekiska semester" och "I hate valentine´s day". Snacka om film mys!

Fick ett telefonsamtal igår som gjorde att jag blev så jädra glad, det var verkligen glada nyheter! Min älskade "Ariel" som min kusinvitamin kaller henne för kommer! Dvs min Bella :)

Hon ringde och frågade om jag var ledig i helgen för då va det på tin att hon kom! Herregud- jag blev nästan nervös! Snacka om att det kommer bli en toppen helg, med massa skvaller, fikande, promenerande och bara qualitytime på hög nivå :)

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om Bella, men ni som känner mig vet vad hon betyder för mig och mitt liv! Jeesees im happy :)
Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-01-31 / 10:45:09

ah gud du e så jädra bortskämd gumman. jag vill också träffa henne... pyss och kjam ässar dej


Postat av: M
URL: http://buyjewelrys.blogg.se/ 2010-01-31 / 10:55:43

Hejsan



Sugen på att köpa ett smycke? Kolla in bloggen och se om du gillar något.



Kram


Postat av: M I Z Z I E S . Se - Ett måste att älska ♥
URL: http://Mizzies.se 2010-01-31 / 11:36:14

fin design :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?