Längtar

Publicerat: 2010-01-14
Klockan: 22:33:39

till varmare breddgrader! Skulle verkligen behöva lite sol och värme nu :) Får se om vår resa blir bokad nu i slutet av denna månad, hoppas hoppas!

Idag har jag haft en härlig dag och gjort sista testet-nu är jag inskolad oc klar och redan fått 4 pass under kommande vecka! Ska bli så himla roligt. Älskar verkligen det jag gör!

Sitter i köket med en kopp te och funderar på massor- men nu är det dags att sluta tänka för jag behöver sova så jag orkar veckans sista arbetspass! Sen är det helg som gäller ♥

Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-01-14 / 22:35:52

Full fart mot helg :)

Me like =)

Ska planera nya köket och kolla priser på helrenovering av husets nedre våning ;)


Postat av: Saadet
URL: http://saadet.blogg.se/ 2010-01-15 / 16:03:20

Najs blogg du har!!! :) Ska vi följa varandra på bloglovin? Det skulle vara kul tycker jag :) Kraaaam!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?