Mycket skvaller

Publicerat: 2010-01-05
Klockan: 23:13:17
Blir det på några dagar! Har hänt så mycket på sistone att jag inte ens vet vart jag ska börja! Hade det väldigt trevligt Hos Fam Nygren i Sthlm på Nyår-orkade tyvärr inte ut med tjejerna men det var så mysigt att sitta hemma istället: spela Wii, äta god mat, ha trevligt sällskap och snacka massa skit :) Tack underbara ni för att ni gjorde slutet av 2009 till det bästa ♥

Iår va även första året på 7 år jag firat nyår utan min älskade man, kändes jätte konstigt att inte få dela den dagen med Fredrik!

Här nedan kommer en bild från nyår! Här på kortet syns det verkligen att jag gått ner i vikt, syns på hela ansiktet och dubbelhalkan är borta ;-)




Igår var jag som sagt tillbaka på jobbet igen, det var riktigt roligt och väldigt givande! Tror att min man är glad att jag har kommit iväg och börja arbete. Hemmafru = irriterad man :P

Jobbade idag och sen åkte jag och handlade en snabbis! När jag kom hem gjorde jag iordning fika och vi fick "finbesök" L & B kom på besök, det var riktigt längesen :) Så roligt! Fick presentkort på Restaurang, perfa för mig & älsklingen!

Nu hela kvällen har jag suttit i telefon och nu är vi samlade vid köksbordet- Dan & Andreas är här och vi håller på och knåpar på deras affärsplan- det går frammåt iallafall ;-) Några timmar senare och nu är vi på rätt väg!

From NU ska jag försöka bli bättre på att blogga, tappade stinget ett tag-men nu är jag Back in Buisness ;-)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?