Sammanfattning 2009

Publicerat: 2010-01-03
Klockan: 18:42:58

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja- blev fru Roos :) mm.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inget
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja våra goda vänner Sanna & Johan
4. Dog någon som stod dig nära? Ja
5. Vilka länder besökte du? Danmark, Finland
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Bättre hälsa ;-) 
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Det finns många underbara minnen
8. Vad var din största framgång 2009? Jag valde att göra en stor operation
9. Största misstaget? Oj, svårt, vet ej
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja
11. Bästa köpet? Min nyårsblåsa
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat?!.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Aa :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Gabriellassång (vårt bröllop)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit utomlands
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat
18. Hur tillbringade du julen? Hemma med min kära Man
19. Blev du kär i år? Det är jag varje år (sen 7 år tillbaka)
20. Favoritprogram på TV? Desperate housewifes
21. Bästa boken du läste i år? Ingen aning
22. Största musikaliska upptäckten? ingen
24. Något du önskade dig och fick? Bli fru :)
25. Något du önskade dig men inte fick? Ingen kommentar
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade fest med Bad taste tema
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det blir vad man gör det till
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Same old-same old
29. Vad fick dig att må bra? Min man och mina vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen
31. Vem saknade du?  Min älskade mamma
32. De bästa nya människorna du träffade? ???

Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com/ 2010-01-04 / 08:54:27

Hihi kul sammanfattning :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?