Uppdatering

Publicerat: 2010-01-29
Klockan: 14:04:23
Jag vet att ni har fått väntat och att det har varit väldigt tyst på bloggen! Har jobbat som tusan den senaste tiden, jobbat många dubbelpass-så under dagen har jag varit på det ena jobbet och under kvällen på det andra!

Det är klart att det är slitsamt men jag har också gjort det valet för att komma igång och komma in i det nya! Det är mycket lättare att arbeta sammanhängande direkt än att börja hatta hit och dit.

Trivs fortfarande som fisken i vattnet, har möts av många utmaningar och prövningar-fler kommer det bli ;-)

Idag blev det inge jobb på fm då jag skulle ha träffat en läkare i Falun för att kolla upp magen- vi kom dock överrens om annat så jag avvaktar! Ska strax ut och jobba kväll/natt/morgon!

Den här helgen blir inte alls rolig då min älskade man jobbar från Fredag 17.00-Måndag 17.00.

Jag kommer sakna dig otroligt mycket och hoppas du får en trevlig resa till München :) Älskar dej ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?