Vill inte riktigt

Publicerat: 2010-01-19
Klockan: 09:52:58
vakna idag! Var uppe 07.20 med grabbarna för att äta frukost innan det var dags för "yngsta" att gå till skolan! Min kropp gör ont idag och jag känner mig riktigt slut och trött, hoppas på lite energi under dagen idag!

Kom på att jag ville lägga ut en bild på den fina Orgideeén som Fredrik fick när han fyllde, så fin!



Nu ska jag ta en kopp kaffe och sen är det dags att piffa till sig, ska iväg ett par timmar och ta hand om tjejerna! Hörs sen ♥
Postat av: Anders
URL: http://emmahaa.blogg.se/ 2010-01-19 / 14:09:37

hej lisa :) ja jag har haft det jättebra i sthlm, tack!



Hehe, heter den fågeln Emma Lundgren kanske? ;) Jaa den står för tillfället bara hemma hos mamma och samlar damm så jag tänkte sälja den.. Hm, priset, kan jag återkomma angående det? Ska höra lite med anders också vad han tycker!



Hoppas allt är bra med dig!


Postat av: Emma
URL: http://emmahaa.blogg.se/ 2010-01-19 / 14:10:19

haha ska ju självklart stå att det är emma som kommenterat inte anders :P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?