Almost.....almost

Publicerat: 2010-06-23
Klockan: 00:51:41
Ja nu har det verkligen hänt saker på Looovestaigen, nu är det nästaaan klart- lite små fix imorgon och sen så :) Dagen har rullat på bra, inte så stora bekymmer idag. Skönt! Så här ser det ut i vårt kök nu:



Åh vårt fina fina kök...... We love!



Imorgon är det som sagt bara lite små fix kvar bla ska lådfronten på plats, handtagen, lister, hyllplan och sen ska det siliconas lite här och där, men sen så är det klart :)

Imorgon behöver vi alltså inte använda så mycket energi och det kan jag lova ska bli skönt för nu är vi trötta. Har nyss städat upp och fixat lite- skönt att ha det gjort!

Nu ska jag ta en supersnabb dusch ( hurra vi har äntligen vatten) sen ska jag somna så gott till regnet som slår mot mitt fönster, älskar att sova när det regnar! Imorgon bitti väntar en välförtjänt sovmorgon ♥ Godnatt!

Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-06-23 / 06:07:31

Såååå fint!

Det blev riktigt bra det där, eller hur Froddybear?

Men fortfarande ingen Skorpa ??

Har hon gömt sig i ett skåp??

=)

Sov gott och länge.


Postat av: Sanna
URL: http://vaxkatten.blogg.se/ 2010-06-23 / 08:16:08

Vad fint det blev, fast ingen jätteskillnad från innan (det var fint då också). Du får lägga upp en bild på gamla köket och det nya bredvid varandra så att man kan jämföra lättare :)

Ni märker säkert stor skillnad, ni som är vana vid det.

Jättefina luckor, som den vi har på frysen. :)



Kram


Postat av: Linda L
2010-06-23 / 08:28:37

ÅÅÅÅÅÅÅÅ va snyggt... fy va avis jag är.

Verkligen skitsnyggt... Skorpan är duktig hon. Tur ni har henne ;) du har med all säkerhet vart skitduktig du med min hallonmuffins .) ;)

Puss på deii


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?