Ett litet paket...

Publicerat: 2010-06-10
Klockan: 20:14:41
Kom med posten idag och i det låg mina scrappgrejer jag beställt: Lite clearstamps, några Rub ons och en skärmaskin :) Nu kan jag äntligen få till snygga raka kort, värt att investera i tyckte jag...



Det har varit en bra dag idag. Var hos psykologen imorse och ventilerade lite, sen åkte jag hem för att laga lite mat och vänta på att J skulle komma med flyttlasset.

Innan J kom så var älskade Trulsa här på kaffe och Update, har saknat henne massor och nu behövdes verkligen en uppdatering :)

Åkte sen in till stan för att handla lite, köpte en examenspresent till T och lite annat! Nu ska jag göra en smörgåstårta & en vanlig tårta inför morgondagens firande!

Hoppas ni haft en toppen dag?!
Postat av: Sanna
URL: http://vaxkatten.blogg.se/ 2010-06-10 / 21:52:23

Åh, jag ser att du hittade stämplarna som jag har, det var kristinas va? :) Roligt att man får grejerna i en pizzakartong!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?