Fullt ös- medvetslös!

Publicerat: 2010-06-20
Klockan: 23:26:27
Å hej och hå, nu sitter jag och Skorpan med en kopp Te i köket, snackar lite skit och njuter av att vara klara för idag, Puh!

Så här började det; igår morse åkte jag till Sthlm för att hämta min fina Skorpa. På vägen handlade vi Kakel och sen stannade vi till hos finaste tjejerna Sanna & Elsa för att kolla på Bröllop, dricka kaffe och snacka skit, vi hade jätte trevligt! Skyndade sedan iväg för att hinna hem till Österdals för att göra en gourmemiddag till Kusinvitamin plus make som kom hem från en härlig 24 h kryssning! Det bjöds på Wallenbergare, kokt potatis och en smarrig baconsås, mumma!

Senare på kvällen började den långa färden hem till alla myggjävlar som snällt väntat på oss ;-) Somnade ganska snabbt och vaknade upp till denna fantastiska ickelyckade dag, ha ha!

Dagen har gått si så där med renoveringen, vi har stött på problem och när jag säger problem snackar jag inte om små saker utan big fucking problems! Nåja det gick ju bra......tillslut.......tror jag :P

Här kommer några bilder på det vi faktiskt har lyckats med idag:



Här har vi rivit ut kaklet och bänkskivorna



Här har vi spacklat och lagt på bänkskivan :) När jag skriver vi så menar jag inte bara Skorpan för idag har jag varit lärling och fått göra allt skitgöra, jag har rivit kakel, hållt i grejer & hämtat div saker åt primadonnan ;-)

Men mitt i allt har vi haft jävligt roligt och jag njuter av att ha min kusindotter hemma hos mig! Godnatt ♥
Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-06-21 / 06:13:53

Haha...det spelar ingen roll att det är hemma hos dig hon jobbar eller hos mig.......man ser i alla fall bara ryggen på snyggingen :)

Men säg åt henne att sätta på sig arbetskläderna så att hon tänker som det proffs som hon är!!!

Puss på er


Postat av: Linda L
2010-06-21 / 08:45:58

Härligt att det har gått framåt iaf... hade vart värre om det inte kommit någon vart alls. ;)

Håller med lollo... man ser fan bara ryggen på Skorpan i alla kort som tas in action tihi :P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?