Hyllning!

Publicerat: 2010-06-11
Klockan: 19:33:05
Älskade kära Kusinvitamin i stora metropolen. Idag vill jag hylla dig för den fantastiska människa du är, dessutom fyller du hela 45 år idag :)



Egentligen finns det inga ord som kan beskriva allt du gör. Du finns alltid där för andra, ger vägledning och råd i alla olika situationer! Du får folk att ändra tankebanor och se allt ur ett annat perspektiv. Starkast är du som alltid tar hand om alla, öppnar din famn och ditt hjärta trots att du själv inte alltid har så bra dagar!



Du är en väldigt klok kvinna. En kvinna som man verkligen känner att man kan lita på och en person med ett guldhjärta. Du är vacker, rolig, stark, ambitiös, begåvad & helt fanfafskisk ;-) Jag är dig evigt tacksam för allt du gjort för mig...

Jag älskar dig ♥ 



Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-06-12 / 03:15:55

Åhhh...hjärtat!!!!

Vad vackert!!

Vilken hyllning, vilka värdefulla ord, så otorligt omtämksamma och så otroligt värdefulla. Varje andetag och varje tår jag släppt för dig har jag fått tusdenfallt tillbaka. Varje investerat hjärtslag ger mig tusen tillbaka, din mor och far kan vara så otroligt stolta över dig och så fantastiskt rörda över den person och värmekälla du varje dag sprider på jorden.

Du är en fjärils vinga som syns på haga........den fula ankungen.........flickan med tändstickan....alllt som behövs för att bevisa att sann kärlek till mänskligheten är värd sin vikt i guld.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?