Jag biter ihop!

Publicerat: 2010-06-30
Klockan: 22:25:09
Idag är det tufft, jag har ont och känner att jag är elak mot mig själv, inte en gång till säger jag bara! Imorgon går jag in på min 7:e långdag i rad, sen har jag äntligen semester :) Jippie!

Jag längtar så mycket, hoppas bara att jag kan njuta ordentligt! Risken är att förkylningen blir värre och att jag får migrän nu när jag kommer slappna av, men ärligt får jag skylla mig själv, nu vet jag att jag inte klarar såhär många dagar i rad, Som sagt aldrig mer!!

Dagens höjdpunkter har varit att älsklingen kommit hem, Trollet är på besök och att älskade Trulsa äntligen är hemma hos mig :) Nu ska jag ta en kopp te med gänget sen så väntar sängen på mig, natti natt ♥
Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-07-01 / 06:30:26

Hm...jag har ju sagt det hjärtat!!!!

Du måste apsolut komma ihåg att du faktiskt inte är någon superqvinna utan bara en vanlig underbar och mjuk qvinna som vill alla väl, men du måste komma ihåg dig själv!!!!

KRAM


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?