Jag har en vän...

Publicerat: 2010-06-28
Klockan: 21:10:19
som inte mår så bra nu, h*n går igenom en svår situation och ibland känner man sig så maktlös! H*n vet att jag ställer upp och finns här och lyssnar, jag är också en axel att gråta ut på eller bara den som kanske kan få en på andra tankar! I denna sistuation måste personen i fråga komma fram till vad som känns bäst för h*n. Det kan ta ett tag att tänka igenom allt och komma fram till vad som är det rätta.

Det värsta för mig är att nästan alla mina nära och kära bor så långt bort, man kan inte bara åka dit på en stund och finnas till hands! Det är den största nackdelen med staden vi valt att bo i..........
Postat av: Sanna
2010-06-29 / 13:36:25

Skönt att höra att det snart blir ledigt för er :) Rubriken skriver man alldeles ovanför inlägget, det finns en ruta för det. Lycka till vännen! :) Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?