Måsten

Publicerat: 2010-06-09
Klockan: 13:29:06
Idag är jag och min kropp inte riktigt synkade, jag är jätte yrslig och hela havet stormar i huvudet. Känns som att jag ska tuppa av lite då och då! Energinivå är på noll och jag går på sparlåga, trots mina försök att stoppa i mig massa bra saker, avokado, spenat, banan,nötter mm. Fasligt trött känner jag mig dessutom.

Just nu får jag lägga alla "måsten" åt sidan och fokusera på mig själv. Måste försöka samla lite energi till nu när jag ska ut och jobba om 2 timmar. Måste iallafall svänga förbi apoteket för att hämta ut mina mediciner som skrevs ut efter senaste läkarbesöket.

Jag måste ha lite is i magen som läkaren sa, det kommer kännas bättre snart :) Återkommer efter jobbet, förhoppningsvis lite piggare och gladare, ha en toppen dag!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?