Midsommarafton!

Publicerat: 2010-06-25
Klockan: 22:18:31
Jobbat idag, me like- good money! Jobbar 18 h storhelg till denna helg! Det känns inte så konstigt att inte göra något speciellt på midsommar, jag menar jag är ganska van att jobba högtider ( - julen för det är heligt för mig) ha ha på tal om jul så går det en julfilm på tv nu- hallå det är midsommarafton!

När jag kom hem idag så njöt vi av lite god mat och en härlig melonsallad med lite gammeldagsvaniljglass till efterätt, mums! Jag och älskade har precis kollat klart på filmen "Precious", en väldigt stark och rörande film, hemsk men bra!

Nu sitter jag med en kopp Te och varvar ner för nu är det dags att krypa till säng för att orka med morgondagen, natti natt!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?