Miss you!

Publicerat: 2010-06-24
Klockan: 23:31:07
Jaha nu är lådorna på plats och det är färdigrenoverat! Vi tjejer har haft en fantaskisk dag. Trollet tittade förbi strax innan lunch för att umgås med mig och Skorpan- vi har haft en riktigt mysig dag med en jädra massa tokigheter & skratt! Lunchade på Wienarn, snackade massa skit och njöt av solen i flera timmar. Sen gick vi ner på En & en halv´s uteservering och tog en Latte i solen.

Sen hem till Looovestaigen för att äta lite mat, det bjöds på Karré med pommes & beasås. Sen var det dags att skjutsa finaste Skorpa till tåget som skulle ta henne tillbaka till Sthlm! Saknar henne redan, vi har haft våra duster dessa dagar men också helt fantastiska stunder!

Skorpan och jag har verkligen skit kul ihop, vi är båda ganska "sjuka i huvudet" och har en väldigt speciell humor, vi är så galet lika men ändå så olika. Vi är helt enkelt bäst ;-)

Senare på kvällen kom finaste Trulsa på kaffedate, och vi har spenderat kvällen med att snacka massa skit och uppdatera varandra med senaste nytt :)

Nu är huset tomt och alla tjejer har åkt :( Bara jag, smulan och T hemma. Nu ska jag gå och sova och samla lite energi inför morgondagens arbetspass, natti natt ♥
Postat av: VERONICA
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/ 2010-06-25 / 16:18:11

sv: Trevlig midsommar du med:)

Jaha Hedemora - jag bodde i Långshyttan tre år som liten


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?