Närmar oss slutlinjen..

Publicerat: 2010-06-22
Klockan: 12:31:10
Ja nu är det faktiskt inte så himla mycket kvar att göra i köket tills det är klart :) Längtar så mycket! Skorpan är så duktig så att det inte är sant och jag ger mig själv en klapp på axeln för jag har nog varit en ganska bra "lärling" jag har rivit kakel, satt plattor och gjort lite smått och gott!

Kusinvitamin i metropelen saknar uppdatering och bilder :



Bänkskivorna på plats och spacklet torkat.



Kaklet på väg upp, hon på plats,  alltså det blir så jävla snyggt :) Bilderna ger inte samma intryck som Irl..

Nu är även luckorna på väg upp och vi är glada att vi valde ett vitrinskåp, hade blivit så packat annars! Hej och hå dags att jobba på, hörs sen!
Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-06-22 / 12:35:08

Men Hallå!!!

Var är Skorpans ryggtavla ASG

Du kan ju inte uppdatera utan hennes rygg!!!



=) =) =) =)



Vad fint det blir hemma på looovestigen!!!

ska bli kul att se det irl senare i sommar :)


Postat av: Linda L
2010-06-22 / 21:28:39

Åh va fint det blir.. mörkt kakel vid spisen åsså.. snyggt seddu :)

Får titta närmare på arbetet nästa gång vi/jag kommer på besök :)

Puss å kram på deii hallonmuffins


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?