Nedräkning!

Publicerat: 2010-06-27
Klockan: 22:24:53
Tjohej, bara 5 dagar kvar nu till vår minisemester- kommer nog tjata om detta nu men jag längtar så! Har varit ute och kollat lite på nätet, vill ta med min gubbe på spa eller nått- bara vi 2 :) Det hade varit fantastiskt! Vi ska planera mer tillsammans så att vi kan hitta på lite skoj!

Tråkig som jag är har jag inte mycket mer att berätta än att jag jobbat 9 h idag och sen bara slappat, nu väntar Johan blund på mig! Godnatt ♥
Postat av: Sanna
2010-06-28 / 16:31:08

Hej! Nej, om det var du som hade smittat så hade vi blivit sjuka mycket tidigare :) Skönt att ni får ledigt snart, stackars Fredrik sliter ut sig, eller har han varit ledig mycket? Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?