Puh!

Publicerat: 2010-06-18
Klockan: 22:20:36
Idag har det varit en låååång dag, men en bra dag :) Började ganska tidigt imorse med morgonbesök och Frukost! Sen åkte jag på ett "avslutnings" möte och vi 5 har nu blivit 4, det var nog det bästa!

Hämtade sen min kära man och skjutsade honom till tåget, han ska jobba hela helgen, så vi ses på måndag igen, längtar! När jag hade lämnat Fredrik så fick jag annat besök, nämligen Trollet som hoppade av det tåget Freddan åkte med :) Kommer man hit nu i dagarna så är det ingen semester kan jag lova :P Här får man hjälpa till och jobba om man kommer på besök :P

Idag har vi målat klart alla skåp och hyllor, tack snälla vän för hjälpen! Nu på kvällen har vi ätit gott, varit och handlat, tagit en raggarrunda och kacklat en massa :)

Dagens stora minus är mina rinnande ögon och min täppta näsa, jag hatar att vara allergisk :(

Nu känns det snart som att det är dags att runda av denna Fredagskväll, slänga sig i sängen och försöka få lite skönhetssömn, imorgon väntar en lång dag!
Postat av: Gaymasen
URL: http://gaymasen.se 2010-06-20 / 21:34:06

Oj! Det förstår jag. Stort grattis, med tanke på din unga ålder och allt. Kul! =) Och jättevacker bröllopsbild på er i headern. Lycka till med vårdutbildningen (behandlingsassistent?) och allt! =)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?