Seg i kolan!

Publicerat: 2010-06-29
Klockan: 23:15:01
Ja inte mycket vila för min del inte ;-) Imorgon går jag in på min 6 dag och det känns i huvudet, har jobbat långa pass! Idag fick jag dock göra en avstickare och åka till Avesta för att handla kläder åt en farbror- vilken lycka :) Det var så skönt! Va jätte mycket på rea så en del saker kom med hem till mig också! Hittade lite nytt till min älskade man som han ska få imorgon när han kommer hem från jobbet, hoppas han blir glad :)

Idag har jag fått finbesök av Trollet som ska sova över, trots att jag jobbar så får vi se till att hinna med lite qualitytime!

Imorgon händer det massa skoj, men det uppdaterar jag såklart om då! Godnatt ♥
Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-06-30 / 06:12:14

Bra där gumman :)

Glöm inte att ta det lugnt mellan arbetspassen och göra lite egna roliga saker också. Det är lätt att jobba för mycket för att sedan inte orka göra något kul när man är ledig.

Ta vara på dig.

KRAM


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?