Shoppingdag & pysselhörna

Publicerat: 2010-06-16
Klockan: 21:55:33
Oj vilken dag! Fredrik och jag åkte till Valbo för att shoppa loss på IKEA, hittade nästan allt vi behövde! Försökte hitta ett tyg som Sanna ville ha men det var tyvärr slut i Valbo också :(

Ska bli spännande nu om några dagar när renoveringen börjar :) Det ska ni självklart få följa i bloggen! Nu på kvällen gjorde jag en liten pysselhörna i förrådet, ställde in mina scrapgrejer så nu har jag någonstans att sitta och pyssla med mina kort :)



Som ni ser fick Fredriks Bob Marley tygtavla hänga kvar, han tyckte att det blev jätte fint (säkert bara för Bobban) ha ha :P

Är helt slut efter dagen bravader så nu är det dags för en kopp te och sen väntar kudden, natti natt ♥
Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-06-17 / 06:34:18

Wow!!!

En egen liten vrå för Lisas må gott tid.

Ett ställe att hämta hem och samla tankar medan fingrarna jobbar med något som passar bra för tillfället.

Superfint blev det Lisa och helt rätt för dig :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?