Tjejigt

Publicerat: 2010-06-02
Klockan: 17:59:08
Åh nu har jag varit helt tom i skallen, men jag börjar bli människa igen! Jobbat väldigt mycket och kände att det blev lite för mycket så jag bestämde mig för att nu ska jag vara ledig ett par dagar och bara göra massa tjejiga grejer! Så jag bjöd hit min vän Linda aka Trollet som kom med tåget igår och vi har redan hunnit med massa skoj :)

Igår började vi med att bara sitta och skvallra med en kopp kaffe, sen åt vi en god middag och åkte sen till En & en halvs uteservering för att njuta av en Kaffe Latte i solen! Det var så mysigt att bara sitta ute och njuta av lilla fina metropolen, jag gillar denna lilla by på sommaren!

Efter det goda kaffet mötte vi upp Bea, Emma H & Johanna för att åka till Borlänge och kolla på SATC 2, den var skit bra och vi skrattade så tårarna sprutade!

Idag började vi dagen tidigt med en kopp kaffe i solen för att sen åka och fixa naglarna nu inför sommaren, så här blev resultatet;



Här är mina naglar, jag tyckte det blev riktigt fint :)



Här är en bild på Trollets naglar :)


Nu är det dags att laga lite mat, idag bjuds det på Fläskfilegryta, mums! Spontana som vi har lovat oss själva att vara funderar vi på om vi ska gå på karaokekväll på En & en halv ikväll :) Får se vad kvällen bjuder på!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?