Trötter..

Publicerat: 2010-06-14
Klockan: 22:24:00
Ja idag har jag jobbat och jobbat, blev inte riktigt som jag tänkt mig! Jobbade först 08.00-12.30, sen åkte jag hem för att ta en dusch och sen in till stan för att möta fina Sara som jag lunchade med, va trevligt att komma iväg och ha lite girltalk, det får vi göra om snart igen :)

Åkte sen till jobbet igen för att ta mig an kvällen som började bra men blev så rörig, det var mycket som hände nu på kvällen så det känns faktiskt ganska skönt att komma hem nu, pusta ut & samla lite ny energi :)

Imorgon bitti jobbar jag med tjejena och det känns lite tråkigt för det är sista gången för sommaren, känns lite tråkigt! Nej få lite skönhetssömn så att jag är pigg & utvilad imorgon :) Nattinatt ♥
Postat av: Sanna
URL: http://vaxkatten.blogg.se/ 2010-06-14 / 22:55:34

Haha, ja visst är det smidigare att bara avbeställa de man inte vill ha. Roligt att få lite pyssel ibland också :)



Elsas tapeter är vita bara och till sovrummet är det lila med medaljonger på, riktigt coolt :)



Vila upp dig ordentligt nu!

Kram


Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-06-15 / 06:19:00

Glöm inte att vila också!

Var dag öppnar nya möjligheter så du ska se att du får träffa tjejerna då och då under sommaren ändå =)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?