Unna...

Publicerat: 2010-06-03
Klockan: 18:06:07

Dagen började med ett samtal hos psykologen, det gick jätte bra och jag kacklade på! Sen åkte jag hem för att hämta min man, Trollet & Peter för att styra bilen mot Kupolen, lämnade Fredrik som skulle jobba. Trollet jag och Peter gick runt i Kupolen och hittade lite smått och gott :)

Jag köpte lite nytt och sommarfräscht. En klänning, ett par byxor och 3 linnén! Sen var det dags för en kaffe och ett farväl till Trollet, tack för dessa trevliga dagar :)

Åkte direkt från Borlänge till Säter för att gå på återbesök! Hade lågt blodtryck och järnbrist- så det ska vi jobba på. Hade gått ner 36.5 kg, toppen :) Nära målet nu!

Nu har jag städat och tvättat, maten står på spisen och Peter är här på en kaffe. Strax dags att åka ut och jobba natt, hörs imorgon ♥

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?