Nu börjar det.....

Publicerat: 2010-06-17
Klockan: 21:23:43
Jahapp då har man knepat och knåpat för att få ihop helgen ;-) Jag ska hämta Skorpan på Lördag och innan vi beger oss till Dalarna för att renovera vårt kök så ska vi åka på en tripp till Täby, fantastiska Martin har nämligen lovat 40% rabatt på allt vi köper om vi kommer på lördagen, och det är inte illa ;-)

Idag har vi börjat röjja undan lite smått, plockat ner alla luckor och hyllor. Torkar ur alla skåp och nu även hunnit med att grundmåla skåpen innuti. Imorgon ska målningen vara klar för på söndag kommer vi riva kakel,bänkar & några skåp! Nu är det byggkaos här hemma men det kommer bli så jädra snyggt :)

Jag vill passa på att tacka min underbara kusindotter igen för att du gör detta för oss nu, jag vet att du haft massor att göra och kommer ha en hel del framöver, en lucka kom på schemat och du ställer upp, det är så snällt av dig ♥

Här kommer lite bilder på kaoset :

  

Innan



Som ni ser är luckorna borta och på insidan av skåpen gömmer sig en grön/grå färg!


    

Över och underskåp grundmålade



Kul att det händer lite saker och jag kan verkligen "se" resultatet framför mig! Nu ska jag pusta ut en stund innan det är dags att sova, hörs imorgon igen :) Natti natt
Postat av: Sanna
URL: http://vaxkatten.blogg.se/ 2010-06-18 / 10:55:32

Åhå, hoppas att ni inte ska handla på Arningen kök och lack bara..



Roligt att få lite förändring, vad har ni tänkt er för färg på kakel och luckor? :)



Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?