You make me feel good..

Publicerat: 2010-06-15
Klockan: 22:13:50
Åh min älskade man tack tack tack för att du orkar stå stadigt när jag svajar. Tack för att du får mig på nya banor, att du är min hjärna när min egna stänger av! You make me smile, Jag älskar dig ♥

Just nu är det cirkus på Lovestaigen, jag vill inte gå in på detaljer, all fokus ligger just nu på att orka "hålla ihop" oss själva för att kunna hantera alla situationer runt om kring!

Mitt i allt planeras det för fullt inför kommande renovering, blev lite tidigare än vi tänkt då älskade skorpan just nu har lite luckor i schemat, gäller att passa på att utnyttja henne innan hon blir egenföretagare ;-)

Imorgon åker jag och Fredde till Gävle på shoppingrunda, det betyder också egentid :) Va skönt det ska bli! Hörs imorgon!  
Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-06-16 / 06:18:46

Njut av egentiden och glöm inte.......att stå kvar som ett 9 ton tungt kassaskåp kräver att man är just en sån person som du och froddybear är :)

Ni gör ett sånt fantastiskt jobb med era killar och tjejer ;)


Postat av: Anonym
2010-06-16 / 08:40:38

Tack hjärtat! Jag gör allt för dig. Finns alltid för dig. Älskar dig massa! Puuss


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?