Det går bra för mitt lag

Publicerat: 2010-03-19
Klockan: 22:13:08
Mina tankar och handlingar kan jag styra men inte det som sker runt om! Min bil är "Död" och står stilla på verkstan, den kommer nog inte vara klar förrns på tis eller ons, det blir en dyr historia det här!

Har hyrt en bil som jag ska ha till på måndag eftermiddag så jag hoppas verkligen att min bil blir klar så snabbt som möjligt, den ska dessutom besiktas nästa vecka och sen funderar jag på om den ska säljas, får se!

Dagen har mestadels bestått av planering och att fixa saker och ting, nu på kvällen har det dock varit lugnt och vi har njutit av en god middag, lite glass och mys framför så ska det låta/Let´s dance & Solsidan!

Nu ska vi packa inför helgen, sen är det dags att sova ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?