Förlåt

Publicerat: 2010-03-18
Klockan: 22:48:42
Det har varit lite övertryck i min hjärna på sistone, jag plockar fortfarande bland pusselbitarna och försöker få ihop allt. Jag ber om ursäkt att jag varit så frånvarande, tankespridd, glömsk mm! Jag kommer inom snar framtid ha allting på plats och arbetar hårt för att komma tillbaka på banan!  

Idag blir det inget vettigt inlägg, måste sova ska upp rackarns tidigt imorgon och börja med att döda mig bil :P Ha ha, vad kan man annars göra än att skratta åt detta? Får i annat fall se om jag säljar den imörra!!!!
Postat av: Sanna
URL: http://vaxkatten.blogg.se/ 2010-03-19 / 08:54:16

Vad är det som händer tjejen, är det bilen som bråkar? Snart ses vi iaf :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?