Hm!

Publicerat: 2010-03-02
Klockan: 22:03:50

nyss slutade Desperate Housewives som började idag igen efter ett långt uppehåll, men jag måste säga att jag är besviken! Det var ett konstigt och inte alls spännande avsnitt- skärpning fruarna ;-)

Jobbar idag 7.15-13.15 sen hem för att vila, fixa lite saker och sen åka och shoppa lite! Köpte några papper och så för att göra egna födelsedagskort, jag var verkligen inte en hejjare på det som min faster, men övning ger färdighet ;-)



Nu till paketet jag fick igår, som jag lovade att skvallra om! Jag har gått med i en Tema dukningsklubb där man får hem olika saker som kan användas till dukning :) Bild kommer så klart efter att jag premiär dukat med det nya! Jag som älskar mysiga hemma middager och att duka fint, behövde ju bara ha lite fint att duka med :)

Annars har det bara varit en lugn kväll, inte gjort så mycket. Men skönt är det för imorgon går jag på mina 2 dygn igen! Så nu är det dags att packa inför imorgon och sen sova för att ladda batterierna! Hörs snart igen ♥

Postat av: Sanna
URL: http://vaxkatten.blogg.se/ 2010-03-02 / 22:34:22

Vilka fina papper du har köpt - och klistermärkena, de var helt i din stil ;)



Jag har beställt ett extra paket från creative nu. Jag hör av mig när jag får svar från dom.



Ha det fint!

Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?