I lilla metropelen

Publicerat: 2010-03-06
Klockan: 21:56:05
har det hänt saker idag! Vi gick upp trötta som få imorse för att äta lite frukost, sen åkte vi till Kupolen för att shoppa :) Killarna kom hem med 2 nya tvspel och jag med 2 par nya skor, en jacka, 2 klänningar/tunikor, ett par byxor, ett par strumpbyxor, nya underkläder och ett glatt humör :) Det känns så skönt att dom nya kläderna passar :) Inga tält här heller ;-)

När jag var i kupolen träffade jag Linda som nyss fått en liten bebis, så söt så :) mys! Sen träffade jag min kära vän Linda "trollet" det blev massa skvaller och snabb shopping! Älsklingen gick från kuppan till jobbet och jag kommer sova ensam inatt :( me dont like!

Nu på kvällen har jag slappat och tyvärr fått riktiga tråkiga nyheter! "min" kära lilla trollunge Oliver ligger på sjukhus i Falun, har tyvärr inte fått nå mer information ! Det sista jag hörde var att han fått feber, trots att han äter antibiotika, han var på lasarettet i Mora men fick föras i ambulans till Falun :( Fy va läskigt! Tänker massa massa på er! Massa styrkekramar ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?