I vår brevlåda...

Publicerat: 2010-03-09
Klockan: 22:35:51
Låg det en jätte fin egengjort Dopinbjudan och väntade på oss idag :) Va glad jag blev! Det är så klart lilla söta Elsa som ska döpas i maj :) Längtar redan till hennes dopdag!

Idag har det varit full rulle, dagen började med jobb, sen skynda till verkstaden för att kolla upp "felet" som visade sig vara så litet att fakturan hamnade på ynka 324:- tack och lov jag hade väntat mig en faktura på mellan 5-15.000. Huvudet började spinna iväg i alla olika tänkbara bekymmer!

Åkte sen hem för att fixa lite här hemma, sen var det dags att städa och tvätta bilen, bäst att passa på när det är + grader! Tillbaka till verkstan för att en lampa gått och byta igen, kostnad = 0 :- Vilken service Ford har- mäkta nöjd!

Hem igen för att änligen få lite ro. Lagade middag och sen hamnade jag framför tvn, mitt favvoprogram som hade högre standard idag :) Har pratat telefon och läst era bloggar, så nu kan jag sova gott, ha ha! Nattinatt ♥

Ps. Nu är ansökan på väg till Stockholm......
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?