Just my Fucking Luck!

Publicerat: 2010-03-22
Klockan: 22:41:25
Tänkte vara lite ironisk idag och berätta om min underbara daaaag, vilken tur jag har haft idag ;-)

Åkte till jobbet imorse för att jobba 7.15-13.15 fick byta pass med en kollega och städa istället, det började riktigt bra och jag hade en enorm energi, jag satte på mig ett par platshandskar och skulle sedan sätta i dammsugarkontakten i väggen- då det helt plötsligt smälde till och jag fick världens stöt, det flammade till och min högra platshandske smälte ner i handen på mig, aj! Tur att vi har sköterskor på jobbet som plåstrade om min stackars hand!

En stund senare ska jag gå ner i andra huset, och då druttar jag på rumpan och smäller i ryggen/rumpan, aj! ha ha! Sen var det ganska lungt tills jag skulle lämna in hyrbilen på OKQ8- precis när jag lämnat ifrån mig nyckeln till bilen ringde Ford och sa att det inte var det felet dom först trodde att det var- utan vi hade "ett problem", det hade blivit kortslutning vilket hade resulterat i kabelbrand. Kablarna går inte att få tag på i Sverige så dom skulle beställas från Tyskland, dvs att jag inte får min bil förrns tidigast fredag. Kuuuuuuuul :)

Självklart blev detta ett försäkringsärende och bilen får inte röras förrns den är besiktigad, än en gång tänker jag tillbaka på den stora olyckan med Opeln- Tack och lov att Anna klarade sig och tack och lov att hela Forden inte tog eld nu- med någon i bilen! Fy.

Kvällen har dock varit lugn och nu behöver jag sova för att orka med morgondagen- det blir jobb imorgon, tur att man har så fina kollegor som kan ställa upp och hämta mig trots att det blir en omväg för dom! Jag känner mig totalt lost utan min bil- noll frihetskänsla- 100 % beroende!!!
Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-03-23 / 07:35:38

Bra gumman! Stanna hemma i sängen och hämta hem lite krafter för det verkar livsfarligt för dig att kliva ur lopplådan =)

Ta hand om dig för du är värdefull.

Jag har tänkt mycket på dig de sista dagarna och snart får du ett samtal som kanske kan hjälpa dig lite men det måste bli vid rätt tillfälle så du får vänta ;)

Puss


Postat av: Trulsa
2010-03-23 / 21:11:54

Men åååååhh vilken otur du har jämt :( inte rättvist gumman.... försök vila nu så detta inte blir ett ytterliggare stressmoment i ditt liv. Tänker på dig! ska bli så kul att komma hem och ha lite kalas under påsk :) hörs gumman <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?