Kvällsmys

Publicerat: 2010-03-11
Klockan: 22:21:54
Nu är denna dag snart slut och det har varit flängande hit och di♥t. Jag och Trollet började med att äta en god lunch på Greken i stan, för att sen åka vidare till Falun för att gå på mitt "möte" vi skulle vara 5 st på mötet men det var bara jag som kom, mer tid till mig :) ha ha!

Vågen visade - 27.5 kg och det är jag mäkta stolt över :) Har även fått min "måbravikt" uträknad av dietisten och det var skönt att ha ett mål- inte långt kvar :)

Vi gick och fnissade på lasarettet och pratade gamla "goda minnen" från min sjukhustid! Hem för att göra middag, det blev pannkaka med glass, mums!

Nu på kvällen har vi suttit och kacklat och nu sitetr vi med en kopp te, sen är det dags att sova, för nu börjar mitt besök att bli trött ;-) Sov gott
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?