Mora!

Publicerat: 2010-03-10
Klockan: 21:20:22

Nyss hemkomna från en riktigt trevlig dag i Mora, med Linda, Dan, Melissa & Oliver! När vi kom började vi med att äta lunch, sen åkte vi hem till dom för att kolla in deras fina lägenhet, bli bjudna på kaffe & tårta :)

Efter mycket bus och mys med barnen, lite solande ute på verandan, en hel del skitsnack och så, var det dags att åka in till Mora centrum för att käka lite middag tillsammans innan vi skulle bege oss hem!

Det har varit en trevlig resa och kul att ses igen ♥

Postat av: Jina
URL: http://jinasshop.blogg.se/ 2010-03-10 / 21:44:17

Hej! Det blev fel när jag försökte skicka mejl till dig. Vet inte varför. Men skriv ett till mig så svarar jag därefter. [email protected]


Postat av: Sanna
URL: http://vaxkatten.blogg.se/ 2010-03-11 / 07:39:09

Roligt att komma iväg en sväng uppåt va? :)

Paketet skickas hem till mig först, sen får väl du och jag lösa det!

Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?