Nöjesportalen!

Publicerat: 2010-03-01
Klockan: 22:52:15
Åh idag har det varit en bra dag :) Jobbade 7.15-13.15 och sen hem för att mötas av en rolig överraskning- Trollungarna, Linda & Dan var på besök i Hedemora, vi tog en snabb fika och snackade lite skit! Lilla söta Melissa håller upp 9 fingrar & säger att "om så här många dagar syns vi igen" :) Hon är så go!

Det låg ett stort paket till mig hemma när jag kom, men det får ni veta mer om imorgon :) ha ha! Elaka jag :P

Efter finbesöket åkte vi till Avesta för att ta en fika med Emma & Peter- som bjöd på gott fika och en trevlig skvallerstund innan det var dags för oss att storhandla på Willys! Skyndade hem med hungriga magar och gjorde köttfärssås med spagetti, min absoluta favorit efter operationen :) Mums!

Nu på kvällen har jag suttit och pysslat med nya designen på både min & skorpans blogg, blev riktigt nöjd och kände att det var skönt med lite nytt.

Jag har äntligen bokat Kryssningen som vi åker på nästa helg :) Ska bli så roligt att komma iväg, få slappna av/släppa loss & ha jävligt roligt :D
Postat av: Kladdkakan
2010-03-02 / 05:53:26

Vov vilken läcker blogg. Hoppas allt är bra med er. Hälsa. Kramizar från oss.




Postat av: Kladdkakan
2010-03-02 / 06:19:42

Vov vilken läcker blogg. Hoppas allt är bra med er. Hälsa alla. Kramizar från oss.


Postat av: Kladdkakan
2010-03-02 / 06:38:38

Hops det blev visst två likadana kommentarer, så går det när en datanörd sitter vid tagenterna. Kramizar


Postat av: Sanna
URL: http://vaxkatten.blogg.se/ 2010-03-02 / 08:18:23

Vad fint det blev! Nu har det varit många designer på kort tid för din del, nu har du bestämt dig va? ;)

Vi storhandlade också igår :)

Kram


Postat av: Tova
URL: http://lillamusen.blogspot.com 2010-03-02 / 08:36:02

Super fin design. Hoppas att allt e bra. Kram


Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-03-02 / 11:18:53

Jag bakar thekakor =)

puss


Postat av: Sanna
URL: http://vaxkatten.blogg.se/ 2010-03-02 / 14:56:15

Ja jag tycker i alla fall att du kan ha den här ett bra tag :)



Inte så spända faktiskt. Det är ju något man måste göra, så det blir skönt att få det klart.



Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?