Planering pågår

Publicerat: 2010-03-23
Klockan: 22:39:35
Hm kanske händer lite spännande saker här framöver :) Får se!

Idag har jag jobbat- tack vare mina kollegor som ställde upp och skjutsade mig till jobbet! Det har varit en trevlig dag ute med tjejerna som tydligen saknat mig :D

Pratade med Kursansvarig på Tollare som berättade att i år kommer antagningsbeskedet komma redan i Maj- förra året fick jag det i Juli så wiiie va spännande!

På eftermiddagen fick vi besök av Familjen Ljungberg som tittade in på en fika, lite skvaller och mys! Det var kul att träffa hela familjen :)

Nu på eftermiddagen/kvällen har jag varit upptagen med massa tankar/ problemlösare, på ett sätt känns allt uppochner men å andra sidan känner jag att det går frammåt- självinsikt är det bästa :)
Postat av: Jina
URL: http://jinasshop.blogg.se/ 2010-03-24 / 03:09:55

Har sänkt priser på oanvända väskor m.m!

100kr neråt!



MVH:D


Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-03-24 / 06:47:07

Att se sig i spegeln och få hjälp med att förstå hur man uppfattas av andra är det mest konstruktiva sättet att utvecklas :)

Du är sååå himla duktig som både lyssnar, tänker och hittar lösningar som passar just dig.

Jag är stolt över dig.

KRAM


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?