Renovering Del 2

Publicerat: 2010-03-27
Klockan: 12:13:05
Uppe med tuppen imorse för att fortsätta dagens tapet rivning- det är väldigt skönt att jobba ensam, man får mycket tid att tänka på saker och ting!

Idag har jag hunnit med att riva tapet i trappen och hallen uppe:



Så här tomt blev det uppe i hallen



Det här kommer nog bli skit bra när det är klart :) Inte nog med att jag tog hallen uppe- jag hann även med att riva tapeten i köket, men det var verkligen ett helvete, jag fattar inte vad dom förra använt- superlim eller ;-)



Före: hade köket en gråaktig tapet (som ni ser att jag kluddat på, ha ha försökte mäta ut för ev nya skåpsdelen)



Snyggt va? Vi kanske ska ha det såhär :P



Nu så är iallafall tapeten riven :)

Nu ska jag byta om och åka in till stan för att hämta min älskling så vi kan åka och hämta tapeter till köket, lite spackelspadar och annat smått och gott. Ska mysa med min kära man hela dagen och lägger ner renoveringen för idag, men imorgon är det dags igen- då ska det slipas, slipas och spacklas och sen slipas ;-)
Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-03-28 / 09:15:14

Det blir snyyyygt !!

Me like men glöm inte att ta det lugnt också =)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?