Stopp

Publicerat: 2010-03-24
Klockan: 21:13:23
Ibland måste man säga Stopp till sig själv, tänka igenom saker och ta tag i problem som uppkommer och lösa det på bästa sätt. Min dag idag har mestadels bestått i att Organisera, planera, fixa & dona- det var en hel del som behövdes göra och det är nu gjort :) skönt!

Idag har jag äntligen fått bekräftat att jag kommer få en tid hos en psykolog- det känns så skönt att veta att snart får jag hjälp med mina "tankar" bla min känsla nu efter operationen, jag är stolt över mig själv att jag har tagit tag i detta, jag är inte allsmäktig och ibland kan man behöva hjälp utifrån! Inget fel med det ;-)

Som sagt har det varit en effektiv dag. Jag har också fått ett glädjande besked från mitt försäkringsbolag och det är att dom står för reparationskostnaderna på bilen- så vi betalar "bara" självrisken :) Skönt- ett bekymmer mindre! Nu ska jag ta en kopp te och fortsätta skissa på en layout jag håller på med, sen väntar kudden och imorgon bitti väntar jobbelijobb :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?