Strul

Publicerat: 2010-03-08
Klockan: 10:29:25

Gårdagen bjöd inte på så mycket mer än jobb och strul. Det gick super bra på jobbet och jag hade en trevlig dag/kväll. När jag skulle åka hem 22.00 ville bilen inte starta :( det är inte batteriet som det är fel på då det inte fungerar med startkablar, pratade med pappa som sa att det måste vara startmotorn, så imorgon har jag fått tid på verkstan, som alla vet brukar det bli dyra historier!

Efter 1 h av puttande och slitande av 2 tappra kvinnor, gav vi upp och jag lånade företagsbilen för att åka hem och hämta grabbarna, vi fick bilen till en nedförsbacke, jag la i 2:an och wrooooom så startade den! Men så kan jag ju inte hålla på :P

Postat av: Sanna
URL: http://vaxkatten.blogg.se/ 2010-03-09 / 07:29:25

Vi har ändå fullt upp så vi skulle inte ha tid att ses iallafall. Tyvärr kommer vi sent på fredag, så det går inte :(.

Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?