Tada!

Publicerat: 2010-03-28
Klockan: 23:09:48
Nu kommer som utlovat bilder på det färdiga köket :) Det har gått riktigt bra att göra om och det känns kul och värt allt slit när man ser det färdiga resultatet :)



Köket blev ganska stort nu när det blev ljusare.



Svårt att se på denna bild hur mönstret ser ut, det ser väldigt bra ut IRL ;-)



Försökte ta en närbild!

Nu är det färdig renoverat ett litet tag, nästa projekt dras inte igång förrns om ca 1 vecka, det är dock litet och lätt :P Imorgon ska jag jaga en målare som vill ta hand om vår hall, som jag sagt förut, det tänker jag inte göra iallafall.

Har nyss kollat klart på Johan Falk- jag gillar filmerna, dom är ganska spännande. Nu ska jag planera lite med Peter inför hans flytt på Torsdag sen väntar en tidig morgon. Natti natt ♥
Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-03-29 / 06:22:43

Snyggt!!!!!

Kan du inte få Kompis att starta en blogg så vi kan få följa med honom i hans nya vardag i sitt egna hem????

Vore skitroligt för oss som inte bor så nära.

KRAM


Postat av: Sanna
URL: http://vaxkatten.blogg.se/ 2010-03-29 / 08:52:32

Vad fint det blev! De påminner lite om tapeten som vi har i hallen. Dom matchade gardinerna också :)

Kram


Postat av: wifie
2010-03-29 / 17:46:21

fint det blev :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?