Update!

Publicerat: 2010-03-31
Klockan: 22:02:36

Jaha då har man "vaknat till liv igen" blev som sagt jobb igår kväll, slutade sent och började 07.00 imorse igen, jobbade till 15.30 och sen åkte jag för att möta Peppe på stan, han hittade en skit snygg soffa för ynka 300 kr som numera är den första möbeln som står i hans första egna lägenhet :)

Imorgon går det riktiga flyttlasset, men först ska ett viktigt möte avklas i Avesta, under tiden han är på mötet har jag bjudit in mig på en frukost hos Emma :) Sen åker vi för att handla Peppes nya hem :) Det ska bli riktigt spännande och trevligt att få följa med på den resan! Jag ser fram emot det. Hela dagen imorgon kommer gå åt att försöka få Pepper att känna sig "hemma" så det blir nog en dålig uppdatering imorgon :P

När vi kom hem från stan idag så gick jag och la mig direkt, kände mig helt slut och frös som jag vet inte vad- inget på G nu hoppas jag *peppar peppar*

Jag blev väckt efter ca 45 min av min älskade man som sa att maten var klar- han hade gjort fantastiskt goda hemmagjorda hamburgare :) Muuuuums!

Efter middagen kom Sara på besök, så himla trevligt :) Har saknat henne mycket nu när hon bor så jädra långt bort- i Luleeeeeeee som dom säger :P Massa skitsnack om allt mellan himmel och jord! Snart får jag träffa hennes underbara syster också- Jag tänkte verkligen på dig Trulsa hjärtat idag när jag fick mysa med din syster!

Nu ska jag ta en dusch och sen är det dags för en kopp kvälls Te innan jag somnar! Puss på er...

Postat av: trulsa
2010-04-01 / 10:28:51

Jag har också tänkt mycket på dig :) Idag kommer jag äntligen hem! som jag längtat! <3 Glad Påsk!!!!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?